CNBC : نگاه کردن به هوای طراحی مجدد. یک گام فراتر از گرافیک های ویدئویی

استفاده کنندگان Estudio Brainstorm’s در سال 2006، CNBC منتصب به سطحی از کمال از تسلط به هوای داده ی پخش گرافیکی در ایالت متحده رسیدند. در سال 2011 انجمن بین المللی CNBC را با گرفتن جایزه ی نوآوری در IBC 2011 برسمیت شناخت.

استفاده کنندگان Estudio Brainstorm’s در سال 2006، CNBC منتصب به سطحی از کمال از تسلط به هوای داده ی پخش گرافیکی در ایالت متحده رسیدند. در سال 2011 انجمن بین المللی CNBC را با گرفتن جایزه ی نوآوری در IBC 2011 برسمیت شناخت.

CNBC : نگاه کردن به هوای طراحی مجدد. یک گام فراتر از گرافیک های ویدئویی

استفاده کنندگان Estudio Brainstorm’s در سال 2006، CNBC منتصب به سطحی از کمال از تسلط به هوای داده ی پخش گرافیکی در ایالت متحده رسیدند. در سال 2011 انجمن بین المللی CNBC را با گرفتن جایزه ی نوآوری در IBC 2011 برسمیت شناخت. درسال 2014، CNBC 25 مین سالگرد خود را با تکمیل پروژه ای بلند پروازانه جشن گرفت : نوسازی تاسیسات خود، همراه با مهاجرت کامل به وضوح پخش نسبت HD 16:9 و نگاه به طراحی مجدد هوای خود برای برتری گرفتن از ساختار جدید. درسال 2014، CNBC برای تکمیل پروژه ی خود نه تنها بروزرسانی طراح های گرافیکی هوای خود را، بلکه تجدیدنظر اساسا راه گرافیک های مالی برروی صفحه نمایش را نشان می دهد. هنگامیکه CNBC معروف تولید کیفیت HD برای چندین سال را دارا بود، اجرای ترکیب ویدئو با نسبت 4:3 در دست آن بود نمو بیشتری بوسیله ی پوشش خارجی پنل های سمت غیرمتنی باقیمانده از صفحه پیدا کرد. "حرکت از نسبت 4:3 صفحه نمایش به نسبت کامل 16:9 با وضوح HD به ما اجازه ی بروزرسانی جلوه های بصری را می دهد، نگاهی مجدد به دارایی صفحه ی نمایش حقیقی ما، و تجدید پذیری سرتاسری آن" تام کلندنین، معاون ارشد رئیس جمهور از بازاریابی در CNBC سخن گفت. "ارائه ی اطلاعات مالی شفاف و با دقت برای حمایت شرح بهتر بیان هدف بود. از آنجا که داده های مالی یک کالا است، CNBC افزود ارزش اطلاعات با بیان گزارشات است. CNBC برای فراهم کردن پاسخ به چرا ها پشت سر داده رنگ، تجزیه و تحلیل، و چشم انداز آینده را شفاف بیان می کند. خواست ما برای اطمینان حاصل کردن از تحویل اطلاعات مهم به یک شیوه ی شفاف و قدرتمند است. همچنین خواست ما برای تمرکز بیشتر بر روزنامه نگاران مان و مهمانانی که ارائه ی بینش سراسری ارزشمند بیشتر از هزار مصاحبه ی هفتگی کسب و کار"، یکی از عناصر کلیدی طراحی مجدد برای رسیدن به ادغام نزدیکتر میان صفحه نمایش های عناصر گرافیکی مختلف و محتوای زنده از برنامه ها بود. این مورد نیاز به ادغام مایع ویدئوی زنده، مصاحبه، استعداد زنده و تسلط بر داده های گرافیکی دارد.

 

منبع : http://www.brainstorm.es

دیدگاه خود را بیان کنید