روند شکستن فن آوری در پخش آسیا 2016

صنعت تلویزیون در آستانه عصر جدید و شناخته شده ترین رویداد بین المللی آسیا برای طرفداران صوت ، فیلم ، صنعت پخش ، Broadcastasia2016 در ماه ژوین در کشور سنگاپور.

صنعت تلویزیون در آستانه عصر جدید و شناخته شده ترین رویداد بین المللی آسیا برای طرفداران صوت ، فیلم ، صنعت پخش ، Broadcastasia2016 در ماه ژوین در کشور سنگاپور.

روند شکستن فن آوری در پخش آسیا 2016

صنعت تلویزیون در آستانه عصر جدید و شناخته شده ترین رویداد بین المللی آسیا برای طرفداران صوت ، فیلم ، صنعت پخش ، Broadcastasia2016 در ماه ژوین در کشور سنگاپور.

مقر آسیایی مظهر بیشترین تجارت برای صوت ، فیلم و پخش است ، هدف Broadcastasia2016 نمایش ویترین آخرین فن­آوری­های برش لبه به فشردن صنعت رسانه رو به­جلو با راه­حل برای بیش­ازحد بالا (OTT) و جریان خدمات چند پلتفرم در خلیج مارینا در سنگاپور از 31 مه تا 3 ژوین 2016 می­باشد. بعنوان مثال OTT ، بنظر می­رسد که در ادامه روند افزایش آن بخصوص در منطقه آسیا و اقیانوس آرام ، BroadcastAsia2016 برای رسیدگی به مسائلی مانند اینکه کسب درآمد از  OTT درحال تغییر می­باشد و قواعد بازی برای پخش ، سازندگان محتوا و ارائه دهندگان مخابرات چگونه است. این رویداد نیز متمرکز بر راه­حل برای جریان خدمات چند پلتفرم بعنوان مصرف­کنندگان بطور فزاینده خواستار دسترسی راحت و قابل اعتماد به محتوای هر نقطه ، درهرزمان و برروی هر دستگاه است.به دنبال ویژگی­های کنفرانس­های بین­المللی برای ارائه راه­حل موثر عملی و هزینه و بینش سهامداران به روندهای درحال ظهور فن­آوری­های پخش و مبتنی بر IP و همچنین پیامدهای آن در کسب­و­کار TVE می­باشد.   تصمیم گیرندگان کلیدی با یکدیگر از پیشگامان صنعت بالا برای رسیدگی به چالش صنعت و آفریننده کنفرانس تولید محتوا و کنفرانس بین­المللی BroadcastAsia بسته بندی­ها را با مطالعات موردی اجرا می­کنند.تاپیک برجسته شامل استراتژی سرمایه محتوا مانند درک شتاب دهنده برای کسب و کار TVE و بطور کامل آگهی بودجه برای دستیابی به یک کسب و کار OTT .دیگر تمرکز شامل سخنرانی در زیرساخت IP – آدرس ملاحظات فنی و چالش ها ، کاوش بهترین پلتفرم برای ارائه محتوای با کیفیت بالا برروی آن ، 4K ویدئو تحویل ، توزیع ابر و تجزیه و تحلیل زمان واقعی برای فرصت های جدید تجاری می­باشد. بازگشت درخواست محبوب و بازگشت به بخش 7 آن ، هدف کنفرانس تولید خلاق محتوا برای کمک به شرکت کنندگان و به دست آوردن بینش بر شرکت تولید و فرصت مشارکت  در آسیا ،  استراتژی در حفظ و در حال رشد بینندگان، شناسایی محتوا ، بینندگان آسیایی به دنبال بازاریابی در استراتژی­های چند پلتفرمی هستند.

با بردن به مرکز صحنه دوباره تلویزیون را نشان می­دهد که همه­جاهست! منطقه به عنوان منطقه چالش های جدید به طور فزاینده در حال حاضر برای ارائه دسترسی مناسب­تر و قابل اعتماد به محتوای  می­باشد. تعدادی از پخش های سنتی ورود به تلویزیون پروتکل اینترنت ، فضای درحال رشد OTT در یک نرخ نمایی در آسیا بعنوان تلویزیون در همه جا قرار دارد! منطقه به سوخت فضا در منطقه بنظر می­رسد. با معرفی موفقیت­آمیز آن در سال 2015 ، منطقه درحال حاضر در چهار سطح در BroadcastAsia 2016 گسترش یافته ، که از جدیدترین تکنولوژی­های مربوط به راه­حل­های رادیو و تلویزیون غیرخطی مانند تاکید کردن بر OTT و راه­حل­های چند صفحه نمایش دنبال می­کند.

غرفه­داران در منطقه شامل PCCW جهانی ، راه­حل Vimond ، فناوری مونتاژ ، نشاط جدید ، TeamCast ، VisualOn ، مردم خوب در محل کار ، محتوای حکیم ، هوشمند و سرگرم­کننده و بسیاری دیگر می­باشند.

علاوه براین که تلویزیون در همه­جاست! منطقه ،در دیگر مناطق مضمون وجود دارد – منطقه فناوری هنر فیلمبرداری ، فیلم ، تولید راه­حل برای ابزار و تولید تصاویر متحرک ، پس از تولید و قابلیت­های نرم­افزاری را فراهم می­کند. شرکت­ها پیشرو شامل تکنولوژی­های مربوط به کسب 4K ، روشنایی و بدست گرفتن آن ، دوربین­ها و لنزها ، اصلاح رنگ ، انیمیشن و جلوه­های بصری و همچنین حرکت­های گرافیکی و تولید مجازی خواهند شد.

توسط پخش و تولیدات با چالش مواجه می­شوند ، پس از تولید بطور موثر خانه­ها مدیریت و از محتوای تولید شده مخاطب درحال تحول رسانه­های دیجیتال با دارایی فناوری­های مدیریت ارائه شده توسط شرکت­های معروفی مانند Dalet ، Avid ، EditShare ، Dayang ، WinMedia و VSN کسب درآمد می­کنند.

صوت همچنان بخش بزرگی از پخش را نشان می­دهد و همچنین بعنوان بخشی جدایی ناپذیر از رادیو و تلویزیون و اکوسیستم فیلم است. فن­آوری­های افزایش تولید صوت و گردش بشدت در فناوری حرفه­ای صوتی 2016 منطقه­ی برجسته­ای خواهد بود. این منطقه اجازه می­دهد تا غرفه­داران همفکر به همگرایی و درحال حاضر فن­آوری برای اکوسیستم­های صوتی از رادیو و تلویزیون ، تولید - پس از تولید ، خانه­های عبادت ، رویداد زندگی و تولید سرگرمی انجام دهند. صوت بیش از آی­پی تا حد زیادی باعث سطح بهره­وری و اثربخشی هزینه­ها ، فراهم کردن انعطاف­پذیری و قابلیت اعتماد بیش از فناوری­های قدیمی­تر شده است ، همچنین توسط شرکت­هایی مانند Nautel ، Lawo ، DHD ، AVT و تکنولوژی Axel نمایش داده می­شود.

BroadcastAsia 2016 نیز نمایشگاه آخرین روند شکستن توسعه فن­آوری از کشورهای مختلف گروه­بندی­شده در غرفه نمایشگاهی مربوط بخود است.

نمایشگاه جامع صنعت تلویزیون که در سال گذشته برگزار شد بیش از 17000 نفر از شرکت­کنندگان تجاری را بخود جلب و وعده به ارائه یک تجربه همه­جانبه و راه­حل­های به­روز تکنولوژیکی داد ، درحالیکه به اشتراک­گذاری دانش صنعت از طریق کنفرانس­ها ، نمایشگاه و فرصت­های شبکه­ای بود.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید